Organizatorzy
Centrum Kompetencji Cyfrowych Uniwersytetu Warszawskiego wspiera technologicznie i metodologicznie dydaktykę akademicką oraz multidyscyplinarne badania naukowe. Aktywnie działamy na rzecz upowszechniania narzędzi cyfrowych oraz nowych technologii w nauce, edukacji i kulturze i życiu społecznym. Odpowiadamy za rozwój i utrzymanie ogólnouniwersyteckich platform e-learningowych Kampus. Służą one całej społeczności UW: zarówno studentom i doktorantom, jak i wykładowcom i pracownikom administracji. Nasz zespół tworzą eksperci o zróżnicowanych kompetencjach: informatycy i programiści, graficy i webdesignerzy, specjaliści od komunikacji, nowoczesnej dydaktyki i humanistyki cyfrowej.
Jesteśmy autorami Niezbędników wspomagających korzystanie z platformy Kampus:
- Niezbędnik prowadzącego (wersja angielska: e-Teacher’s Guide)
- Niezbędnik egzaminatora
- Niezbędnik studencki (wersja angielska: Students’ Guide to Distance Learning at UW)
Wspieramy kadrę dydaktyczną UW, prowadząc Helpdesk CKC (pomoc-ckc@uw.edu.pl), konsultacje i szkolenia z wykorzystania platformy Kampus.
Zespół koordynacyjny Forum Dobrych Praktyk:
- Anna Barbasiewicz
- Magdalena Eljaszuk
- Monika Galbarczyk
- Justyna Jonatowska
- Justyna Owczarek
- Anna Pacholak
- Dorota Sidor (koordynatorka)
- Maria Wilkin