Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

FDP 2022

Druga edycja Forum Dobrych Praktyk odbyła się we wtorek, 24 maja 2022 na platformie Zoom. Przestrzenią asynchronicznej wymiany myśli, spostrzeżeń, pytań oraz potrzebnych plików była platforma Kampus. Relację z wydarzenia mogą Państwo przeczytać na stronie Centrum Kompetencji Cyfrowych UW.

Program Forum Dobrych Praktyk 2022

10:00-10:05 Powitanie – dr Izabella Bednarczyk-Bochenek, Dyrektor Centrum Kompetencji Cyfrowych

 

Sesja 1

10:05-10:20 Wystąpienie CKC

10:20-10:35 Czego MOOC uczy uczących? Wykorzystanie doświadczeń z tworzenia masowych kursów online w tworzeniu i prowadzeniu zajęć – dr Agata Komendant-Brodowska

10:35-10:50 Doświadczenia realizacji Kursu na Równość – dr hab. Julia Kubisa

10:50-11:00 Dyskusja

 

11:00-11:10 PRZERWA

 

Sesja 2

11:10-11:25 Chromatografia cieczowa – zajęcia laboratoryjne – dr hab. Magdalena Biesaga, prof. ucz.

11:25-11:40 Przykład-zadanie-natychmiastowa informacja zwrotna: platforma elearningowa jako narzędzie wspomagające systematyczną naukę – dr Bartłomiej Michałowicz

11:40-11:55 Wykorzystanie uniwersyteckiej platformy Kampus do przeprowadzenia ogólnouniwersyteckich egzaminów certyfikacyjnych z języków obcych w czasie pandemii – dr hab. Radosław Kucharczyk, prof. ucz., dr Dorota Karczewska

11:55-12:05 Dyskusja

 

12:05-12:15 PRZERWA

 

Sesja 3

12:15-12:30 Moje pierwsze zajęcia na uniwersytecie – wrażenia doktoranta – Tadeusz Mroziuk

12:30-12:45 Forma stacjonarna czy elearning – co jest skuteczniejsze i bardziej efektywne? – dr Przemysław Kusztelak, prof. ucz.

12:45-13:00 Porównanie efektywności, skuteczności i satysfakcji studentów względem różnych form nauczania – dr Przemysław Kusztelak, prof. ucz.

13:00-13:10 Dyskusja

 

13:10-13:20 PRZERWA

 

Sesja 4

13:20-13:35 Interaktywne prezentacje na przykładzie Nearpod – dr Małgorzata Al-Khatib

13:35-13:50 Błądzę, więc uczę – o pewnej formie aktywizacji podczas zdalnych zajęć – dr hab. Dobrochna Kałwa

13:50-14:05 Wyzwania dotyczące prowadzenia intensywnych kursów języka polskiego jako obcego w czasie pandemii – Tomasz Wegner

14:05-14:15 Dyskusja

 

14:15-14:20 ZAKOŃCZENIE