Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

GPF 2022

The second edition of the Good Practice Forum took place on 24 May 2022 on Zoom platform. The event report is available on the Digital Competence Centre website.

The Good Practice Forum Programme 2022

10:00-10:05 Welcome – dr Izabella Bednarczyk-Bochenek, the Digital Competence Centre Director

 

Session 1

10:05-10:20 The Digital Competence Centre presentation

10:20-10:35 Czego MOOC uczy uczących? Wykorzystanie doświadczeń z tworzenia masowych kursów online w tworzeniu i prowadzeniu zajęć – dr Agata Komendant-Brodowska

10:35-10:50 Doświadczenia realizacji Kursu na Równość – dr hab. Julia Kubisa

10:50-11:00 Discussion

 

11:00-11:10 BREAK

 

Session 2

11:10-11:25 Chromatografia cieczowa – zajęcia laboratoryjne – dr hab. Magdalena Biesaga, prof. ucz.

11:25-11:40 Przykład-zadanie-natychmiastowa informacja zwrotna: platforma elearningowa jako narzędzie wspomagające systematyczną naukę – dr Bartłomiej Michałowicz

11:40-11:55 Wykorzystanie uniwersyteckiej platformy Kampus do przeprowadzenia ogólnouniwersyteckich egzaminów certyfikacyjnych z języków obcych w czasie pandemii – dr hab. Radosław Kucharczyk, prof. ucz., dr Dorota Karczewska

11:55-12:05 Discussion

 

12:05-12:15 BREAK

 

Session 3

12:15-12:30 Moje pierwsze zajęcia na uniwersytecie – wrażenia doktoranta – Tadeusz Mroziuk

12:30-12:45 Forma stacjonarna czy elearning – co jest skuteczniejsze i bardziej efektywne? – dr Przemysław Kusztelak, prof. ucz.

12:45-13:00 Porównanie efektywności, skuteczności i satysfakcji studentów względem różnych form nauczania – dr Przemysław Kusztelak, prof. ucz.

13:00-13:10 Discussion

 

13:10-13:20 BREAK

 

Session 4

13:20-13:35 Interaktywne prezentacje na przykładzie Nearpod – dr Małgorzata Al-Khatib

13:35-13:50 Błądzę, więc uczę – o pewnej formie aktywizacji podczas zdalnych zajęć – dr hab. Dobrochna Kałwa

13:50-14:05 Wyzwania dotyczące prowadzenia intensywnych kursów języka polskiego jako obcego w czasie pandemii – Tomasz Wegner

14:05-14:15 Discussion

 

14:15-14:20 SUMMARY