GPF 2022
The second edition of the Good Practice Forum took place on 24 May 2022 on Zoom platform. The event report is available on the Digital Competence Centre website.
The Good Practice Forum Programme 2022
10:00-10:05 Welcome – dr Izabella Bednarczyk-Bochenek, the Digital Competence Centre Director
Session 1
10:05-10:20 The Digital Competence Centre presentation
10:20-10:35 Czego MOOC uczy uczących? Wykorzystanie doświadczeń z tworzenia masowych kursów online w tworzeniu i prowadzeniu zajęć – dr Agata Komendant-Brodowska
10:35-10:50 Doświadczenia realizacji Kursu na Równość – dr hab. Julia Kubisa
10:50-11:00 Discussion
11:00-11:10 BREAK
Session 2
11:10-11:25 Chromatografia cieczowa – zajęcia laboratoryjne – dr hab. Magdalena Biesaga, prof. ucz.
11:25-11:40 Przykład-zadanie-natychmiastowa informacja zwrotna: platforma elearningowa jako narzędzie wspomagające systematyczną naukę – dr Bartłomiej Michałowicz
11:40-11:55 Wykorzystanie uniwersyteckiej platformy Kampus do przeprowadzenia ogólnouniwersyteckich egzaminów certyfikacyjnych z języków obcych w czasie pandemii – dr hab. Radosław Kucharczyk, prof. ucz., dr Dorota Karczewska
11:55-12:05 Discussion
12:05-12:15 BREAK
Session 3
12:15-12:30 Moje pierwsze zajęcia na uniwersytecie – wrażenia doktoranta – Tadeusz Mroziuk
12:30-12:45 Forma stacjonarna czy elearning – co jest skuteczniejsze i bardziej efektywne? – dr Przemysław Kusztelak, prof. ucz.
12:45-13:00 Porównanie efektywności, skuteczności i satysfakcji studentów względem różnych form nauczania – dr Przemysław Kusztelak, prof. ucz.
13:00-13:10 Discussion
13:10-13:20 BREAK
Session 4
13:20-13:35 Interaktywne prezentacje na przykładzie Nearpod – dr Małgorzata Al-Khatib
13:35-13:50 Błądzę, więc uczę – o pewnej formie aktywizacji podczas zdalnych zajęć – dr hab. Dobrochna Kałwa
13:50-14:05 Wyzwania dotyczące prowadzenia intensywnych kursów języka polskiego jako obcego w czasie pandemii – Tomasz Wegner
14:05-14:15 Discussion
14:15-14:20 SUMMARY